Kibirli insanlara kızma, korktukları için öyleler..Güçlü insan olduğu gibi,herseyiyle bir başkasını oynamaya çalışan değil, kendi olabilendir.Dogal,samimi ve yürekten..
Kendim gibi olduğum zaman içimde çocukluğumdan beri "farklı" diye nitelendirildim. Kabul görmek içinse hep bir maske taktım. Toplum,hareketli, çok fazla şeyle uğraşan insan sevmiyor.Zaman içinde baktım ki ben hayatta kalıyorum.Demek ki ben doğru yoldayım..Artik Batman gibi saklanmiyorum.Sevgi kavramı..O benim için bir masal.insanlar önce kendini sevmeli..ki birini sevebilsinler.Sevmis,sevmemiş sallayın yani..Başarı, çok çalışmak, Disiplin,Güç,Bilgi..Çok okumak..Benim bildiğim bu..Gerisi hikaye.."insanları tanıdıkça onlardan uzaklaşırsınız"lafini artik daha iyi anlıyorum. Kendinize güvenin, bütün mesele bu.
I dont dress for women
I dont dress for men
Lately,I have been dressing for revenge...