Adbesa

Adbesa
Life Goes On Enough⁩...
Yazılım, makeup, veteriner teknikeri
Lisans
Ankara
95 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Mektuplaşma tadında..
Puan vermedi·210 syf.··
2024 6. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 24 Şubat 2024 19:45
"Ama şu da bir gerçek ki hayatımızın belli bir noktasında vicdan azapları sabahları kahveye batırılan bisküviler gibidir.." "Geriye hiçbir şey kalmayınca her şeye alışılır." "Birbirinden nefret eden iki insan arasındaki çekingenlikten daha kötü bir şey olamaz. Birbirlerine bir şey söylemeyi başaramazlar.İğnelememek ve yaralamamaktan dolayı birbirlerine minnettardırlar, ama minnettarlığa benzer bir çeşit şey sözcüklerde yolunu bulamaz." Mektup tarzında yazılmış, sevdim diyebilirim
2024 Okuma Raporları
Sevgili MicheleNatalia Ginzburg · Can Yayınları · 2024148 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Adbesa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·210 syf.··
8 günde okudu
·
2024 6. kitabı
Natalia Ginzburg
7.3/10 · 148 okunma
Puan vermedi·256 syf.··
2024 5. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2024 15:56
Evi olmayan ya da evleri bir şeye benzemeyen milyonlarca, milyonlarca insanın oluşturduğu sorunu defolun gidin deyip duvarlar örmekten başka bir yolla çözemediğimiz takdirde Dünya ne yapacak ?Bir grup insanın başka bir grup İnsanın kaderi hakkında söz sahibi olması ve onları dışlamaya ya da kabul etmeye karar vermesi yeterince iyi bir cevap değil.İnsan dediğiniz bundan daha maharetli ve daha cömert olmalı. Daha iyi bir cevap bulmak zorundayız..
2023 Okuma Raporları
KışAli Smith · Kafka Kitap · 2020127 okunma

Adbesa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.··
17 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2024 15:56
·
2024 5. kitabı
Ali Smith
7.7/10 · 127 okunma
Kibirli insanlara kızma, korktukları için öyleler..Güçlü insan olduğu gibi,herseyiyle bir başkasını oynamaya çalışan değil, kendi olabilendir.Dogal,samimi ve yürekten.. Kendim gibi olduğum zaman içimde çocukluğumdan beri "farklı" diye nitelendirildim. Kabul görmek içinse hep bir maske taktım. Toplum,hareketli, çok fazla şeyle uğraşan insan sevmiyor.Zaman içinde baktım ki ben hayatta kalıyorum.Demek ki ben doğru yoldayım..Artik Batman gibi saklanmiyorum.Sevgi kavramı..O benim için bir masal.insanlar önce kendini sevmeli..ki birini sevebilsinler.Sevmis,sevmemiş sallayın yani..Başarı, çok çalışmak, Disiplin,Güç,Bilgi..Çok okumak..Benim bildiğim bu..Gerisi hikaye.."insanları tanıdıkça onlardan uzaklaşırsınız"lafini artik daha iyi anlıyorum. Kendinize güvenin, bütün mesele bu. I dont dress for women I dont dress for men Lately,I have been dressing for revenge...
Hayat ve İnsan