Adbesa

Adbesa
Life Goes On Enough⁩...
Yazılım, makeup, veteriner teknikeri
Lisans
Ankara
95 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Goodreads ve Amazon ödülünü haketmiş..
Puan vermedi·416 syf.··
2023 39. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 04 Ekim 2023 14:12
Korktuğunuz zaman şunu hatırlayın. Değişimin temeli cesarettir ve bizim kimyasal tasarımımızda değişmek var. Bu yüzden yarın uyandığınızda kendinize söz verin.Kendinizi tutmak yok.. Neyi başarıp başaramayacağınız konusunda başkalarının fikirlerine tabi olmak yok.ve artık hiç kimsenin sizi cinsiyet, ırk, ekonomik durum ve din gibi işe yaramaz kategorilere sıkıştırmasına izin vermek yok..Yeteneklerinizin kış uykusuna yatmasına İzin vermeyin, hanımlar.Kendi geleceğinizi tasarlayın. Bugün eve gittiğinizde ben neyi değiştireceğim diye sorun kendinize. Sonra da işe koyulun Goodreads 2022 en iyi ilk roman ödülü almış hiç şaşırmadım çünkü okurken sayfalar akti gitti resmen.kesinlikle her kadının okuyup ilham alabileceği çok şey var bu kitapta.. #birkimyameselesi #bonniegarmus #goodreads #kitapblogu #kitaptavsiyesi #altınkitaplar Bir Kimya Meselesi
Edebiyat & Roman
Bir Kimya MeselesiBonnie Garmus · Altın Kitaplar · 20233,993 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Adbesa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.··
14 günde okudu
·
2023 39. kitabı
Bonnie Garmus
8.6/10 · 3.993 okunma
Koş Melos öyküleriyle mest oldum..
Puan vermedi·128 syf.··
2023 35. kitabı
·
10 saatte okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2023 10:51
Yirminci yüzyıl Japon edebiyatının önde gelen yazarlarından sıradışı hayatıyla da meşhur Osamu Dazai'nin birbirine uzak zamanlarda kaleme aldığı üç farklı öyküyü bir araya getirmiş. Kendi hayatına umutsuzlukla bakan bir yazarın öykülerindeki karakterlere umudu ve cömertliği aşılaması takdire şayan..işleyiş ve anlatamini cok seviyorum Dazainin.Yine öyküleriyle beni mest etti diyebilirim. "Fakat hayat dediğin cehennemin bir parçasıdır,hani derler ya,"Dünyada güzellikten çok kötülük vardir" diye,gercekten de öyle diyor..Mutluluğa atılan her adim beraberinde binlerce kötülük getirir." Sözüyle karamsar ,umutsuz ama gerçekçi bir yaklaşım olduğunu düşünüyorum.. #japonedebiyatı #soytarıçiçekleri #kitapblogu #kitaptavsiyesi #kitapsever #kitapönerisi
Edebiyat
Koş Melos!Osamu Dazai · Olvido Kitap · 20222,023 okunma