Yine müthiş bir Zweig kitabı ! Kitabı okurken kendinizi hayal bile edemeyeceğiniz bir ruh halinde buluyorsunuz. Konumun, kimliğin önemi olmadan insanın yaşadığı duyguların derinliğini öyle içinize işliyor ki ! İnsanın bazı duygular karşısında nasıl bambaşka birine dönüşeceğini gösteriyor bize. Mutlaka okunmalı !