Maria

Maria
@Adyevus
Sen beni sildin, ben beni. Bana yazılmış, bir cümlen olsun isterdim... *Aynayız sonuçta, güzel görünce güzel şeyler yansıtıyoruz.*
Senden uzaktayken mutlu, halimden memnun yaşamak istemiyordum, kendi kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma, karanlık bir dünyaya gömmüştüm.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer ikiniz de kitap okuyanlar alemine aitseniz paylaşılmış bir cennete el ele girmek üzeresiniz demektir.
Sanki, dedi, bak şuramda, sol yanımda, kalbimin altında bir yer eksik kalıyor. Sonra bu kadarla kalmıyor, o eksiklik bütün ruhuma doluyor. Ne yapsam eksilmiyor ne yapsam dolmuyor.
Sayfa 58
İlişkiler
"Acı, hassasiyetini kabuklaştırıyor insanın."
Şu koskoca dünyada, sen dört duvar odamdın.