D.

Uzağa bakmak iyi değilmiş, uzağa baka baka aklını oynatanlar varmış lan
Reklam
Yanakların kan gibi kırmızı,yüzün güleç,talihin açık olsun.
“Duyuyor musun bu türküyü, karıncaların kadim türküsünü?” “Ne türküsü?” “Karıncaların geçmişinin geleceğinin ulu türküsü.” “Kim söylüyor?” “Bütün evren söylüyor” “Karıncaların türküsü fillerin yasalarından daha güçlüdür, anlıyor musun sayın başbuğ, duyuyor musun bu sesi ? Karıncaların türküsü doğanın yasaları gibidir, doğanın yasaları kadar sağlam , güçlüdür, duyuyor musun bu sesi?
Bir zamanlar bizim de cennet gibi ülkelerimiz, kentlerimiz vardı. Kendimiz çalışır, kendimiz yerdik. Eşittik, özgürdük. Hep birlikte kotarır, hep birlikte yer içerdik, ayrımız gayrımız yoktu. Tutsak değildik, köle değildik.
Sultan istediği an karıncalara biz insanız boa yılanıyız timsahız kartalız hiç karınca kartal olabilir mi atız tilkiyiz balığız hiç karınca balık olabilir mi balinayız gergedanız zürafayız hiç karınca zürafa olabilir mi biz uçağız treniz vapuruz dedirtebiliyordu hiç karınca vapur olabilir mi …