Afyonkarahisar Okuma Grubu

Afyonkarahisar Okuma Grubu
@Afyonokuma
1K AFYON OKUMA GRUBU
MERHABA SEVGİLİ KİTAPSEVERLER. 1K AFYON OLARAK UZUN BİR ARANIN ARDINDAN TEKRAR TOPLANIYORUZ. ŞUBAT AYINDA İLK TOPLANTIMIZI GERÇEKLEŞTİRECEĞİZ İNŞALLAH. TARİH: 27 ŞUBAT 2022 PAZAR SAAT: 14.00 KİTAP: José Saramago - Körlük YER: MUCO Time NOT: TOPLANTIMIZA KATILMAK İSTEYENLER MESAJ YOLUYLA BİZE ULAŞABİLİRLER. AYRICA TOPLANTIYA KATILAN HERKESE Uğur Ukut ABİMİZ Benim Sözlerim Kendime ADLI ŞİİR KİTABINI HEDİYE EDECEKTİR. KATILIMCILAR Mustafa Uğur Ukut Aslıı @Sultan_korkmaz Murat COŞGUN ŞÜKRİYE
Etkinlik
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·256 syf.·
2020 1. kitabı
Jack London
8.5/10 · 95,7bin okunma
AFYON OKUMA GRUBU TOPLANTISI
Öncelikle gerek katılanların gerek katılamayıp takip edenlerin affına siginiyorum. Toplantıyı yapalı neredeyse bir hafta olduk hala iki satır bilgilendirme yazısı yazamadım. Oysa ne hastaydım ne de işim çoktu. Tamamen ihmal. Her zamanki gibi katılımcısı az olsa da güzel bir toplantı oldu. Laf aramızda hep ben konuştum ondan. Konumuz Ruh Adam, yazarımız Atsiz olunca tutamadım doğrusu kendimi. Gelmeyenlerin kulaklarını çınlattık gelenlere çay ısmarladık. Biraz da bilim kurgu üzerine kaydı sohbet yeni çıkan kitabım sebebiyle. Onun reklamını yapacak değilim. Ruh adamın semboller şaheseri olduğuna neyin neyi sembolize ettiğini falan eni konu konuştuk. Dağılma saati geldiğinde buruk ama bilgi açısından doymuş olarak ayrıldık. Gelecek toplantı kitabımızi aramıza ilk kez Katilan Ebru Sevinç kardeşimize bıraktık. Güzel bir gündü katılanlara teşekkür ediyor katılamayanlar düşünsün deyip kapatıyorum. Herkese selam ve hürmetler. Bir sonraki okunacak kitap: Tim Weaver Dönüş Yok KATILIMCILAR: Uğur Ukut Ebru Sevinç Melis Esim Çatal Sefa
AFYON OKUMA GRUBU TOPLANTISI
Bu zemheri günü Afyonun tabiri caizse insanı yerine yapıştıran soğuğunda yeniden toplanıyoruz. Kitapların aydınlığı ve sıcağı bizi ısıtacaktır. Doğrusu toplantı tarihimizde zemheri bitmiş olacak ama şu an soğuktan başka bir şey düşünemiyoruz. Katılanların gerçekten mutlu olduğu, faydalandığı toplantılarımıza bir tenisini ekleyecegimize inanıyoruz ve katılabilecek herkesi bekliyoruz. Katılmak isteyen kardeşlerimiz buraya yorum yaparak be ya özel mesajla bildirebilirler. Toplantı Tarihi : 16-02-2020 - pazar Toplantı saati : 13.30 Toplantı yeri : Devrane çay bahçesi Okunacak kitap : Ruh Adam Hüseyin Nihâl Atsız KATILIMCILAR Uğur Ukut Mustafa https://1000kitap.com/Cenehatun Melis Esim Çatal Sefa Büş ☆ İbrahim Taş Ebru Sevinç
Etkinlik
Afyon okuma grubu toplantısı.
Evet, sevgili 1k ailem. Öncelikle sizlere şükranlarımı sunarım, böyle bir ortamda birlikte bulunma şerefini bana da verdiğiniz için. Daha sonra bazı sıkıntılardan dolayı 04.01.2020 tarihinde gerçekleşmiş olan toplantımızın yazısını bu kadar geç paylaştığım için sizlerden özür dilerim. Hayat bazen insanlara zor şartlar içinde, bir şeyler yapılmasını istedi mi, hepizimizin sıkıntıya düştüğü anlar oluyor ve yoğun süreçler geçiriyoruz. İşte benim geçirdiğim yoğunluk da buna sebep oldu. Maruz görünüz. Dört ocakta yapmış olduğumuz toplantımızın konusu Friedich 'Friedrich Nietzsche, "Böyle Buyurdu Zerdüşt" adlı kitabı idi. Kitabımızın sohbeti bizi o kadar derinlere görürdü ki muhabbetin tadı bizi bizden aldı. Tabi NIETZSCHE'nin eserlerini anlamak için önce kendisini tanımak gerekir. Onun felsefi kafasını bilmek de fayda var. Aksine okuduğumuz eserleri yerine oturtmakta güçlük çekebiliriz. "İnsanın aşılması gereken bir şey" olduğunu söyleyen NIETZSCHE'nin düşünce yapısına baktığımız zaman gerçekten kendisini ne kadar donanımlı bir eğitimle yetiştirdiğini bu cümlesinden de hissederiz. Kitapta bulunan düşünceler üzerine yoğun sohbetler döndü. Örneğin çocuklar, dinler, tanrılar vb. Bu ve buna benzer birçok konu üzerine sohbetimizi yaptıktan sonra sevgili Uğur Ukut bizlere yapmış olduğu sürprizi, harikulade mutlu etti hepimizi. Basımı yapılmış olan "Ölümün Eşiği" adlı kitabı ile yine bu güzel nesile ışık olarak yol göstericiliğini yapmış oldu. Böyle insanların çevremde varolması beni gerçekten çok mutlu ediyor. "ÖLÜMÜN EŞİĞİ" adlı kitabımız bir bilim kurgu romanıdır. Uğur abi bu kitap için yıllardır araştırmalar yaptı ve sonucunda böyle güzel bir eseri meydana getirdi. İnşallah diğer