Agit Adymn

Agit Adymn
@Agit_adymn
Ancak hikâyesi anlatılan insanlar var oluyor.
Edebiyat
Reklam
Amed şehrim benim
Açar, Kan kırmızı yediverenler Ve kar yağar bir yandan, Savrulur Karacadağ, Savrulur zozan... Bak, bıyığım buz tuttu, Üşüyorum da Zemheri de uzadıkça uzadı, Seni, baharmışın gibi düşünüyorum, Seni, Diyarbekir gibi, Nelere, nelere baskın gelmez ki Seni düşünmenin tadı...
Şiir
Amed şehrim benim
Gidince upuzun kırılmış dallar gibi Üşürdü ömrümüz saçakta kuşlar gibi Kederden Geberten hasret ezberlenirdi. Ne Diyarbekir anladı beni yar ne de sen Oysa ne çok sevdim ikinizi de bilsen.
Şiir

Agit Adymn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·355 syf.·
2024 5. kitabı
Harper Lee
8.3/10 · 88,7bin okunma
Beklemekten vazgeçme sakın. O gemi bir gün gelecek İsmail abi !!
Edebiyat
Reklam