AhAnna

AhAnna
@AhAnna
Niye izin vermiyorsun yoluna kuş konmasına…
“Şimdi acı veren ama ileride sizi büyük acılardan kurtaracak zor seyi yapmak için kendinize izin verin."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Haklı
“Beşikteki bebeğin büyüyünce nasıl bir insan olacağını kestirebilir mi insan? Bence bitirilmemiş bir tablo da aynı şeydir.”
Buranın iklimine hiç uygun değil, söylediklerin :)
“İnsanın mutluluğu, insanın dışında değil, içindedir.Sıradan bir insan, iyi veya kötü bir şeyi dışarıdan; yani bir fayton gezintisinden ya da çalışma odasından bekler. Düşünebilen insansa, iyi ve kötüyü kendinde bulur.”
Medet ummayacağım deli gibi Bu dünyanın gücünden…
Kendimi zaman zaman çok iyi anlarım. Duygularımın vardığı çizgiyi çok iyi bildiğimi sanırım. Bu bilinçtir beni yalnız eden. Huysuzluğum, sıkıntım, susmam; çevremdeki suniliklerden korur beni.