Romantik bir kitap arıyorsanız bu kitap o kitap değil öncelikle.İki insanın tanışıp, birbirine aşık olmasını psikolojik açıları ile anlatan,felsefenin çok güzel bir şekilde kitap içine damıtıldığı harika bir kitap.2 defa okudum ve her defasında çok keyif aldım.Kitabı beğenenler Aşkın 500 günü filmini de izleyebilir.Çok güzel bir filmdir.Bu kitaptan esinlenerek çekildiği söyleniyor.Hararetle tavsiye bir kitaptır.