Ahmet6606

Ahmet6606
@Ahmet660
^ĞöGün Asİl ÇoCuKaLaRı^
Kendiyle sohbeti sevenlere selam olsun..
"Seviyorum, insaflı olan arkadaşı zíyaretlerinde, Bir gerekçeyle az gelip mazeret belirtiyor hem de. Yalnızlığımı bulandıran hakkinda bir fikrim bulunmuyor, Keyif aldığım şeyleri çalıyor , ömrümden alıp zayi ediyor. Yalnızliklarımin en azını bile satmam asla, Sahip olduğum bütün mallanın karşılığında. Düşünce dünyamda kendi başıma gecelerim, Yarenlik eder aklım ve dostum olur fikrim."
Safiyyuddin el-Hıllı Divanı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seven biri olmasaydı Güneş sönerdi.
Sayfa 242 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları-2.Cilt·Kitabı okudu
Fakat inanç, herkes için her daim mübarek olsun, gücünden yararlananların yolu üzerindeki dağları bir kenara ittiği gibi, onları çok daha azgın sulardan bile hiç ıslanmadan geçirtebilir.
1000Kitap
işin en aşağılık tarafı şu ki yavrum, galiba yalnızlığa alışıyorum. اNazım Hikmet Ran
Edebiyat
Sen sevgiline ne verebilirsin sanki? Kalbini mi? Pekala, ikincisine? Gene mi o? Üçüncü ve dördüncüye de mi o?.. Atma be adaşım, kaç tane kalbin var senin?. Hem biliyormusun, bu aptalca bir laftır. Kalbin olduğu yerde duruyor ve sen onu filana veya falana veriyorsun.. Göğsünü yararak o eti oradan çıkarır ve sevgilinin önüne atarsan o zaman kalbini vermiş olursun...