Demek ki bütün zayıflıklar, eksiklikler gün gelir, insanın işine yarayabilirdi. Nietzsche zayıflığı güce çevirmeyi önermiyor muydu zaten? Nietzsche'nin "Übermensch"ini de çarpıtmış, kendi ideolojilerine temel yapmışlar. Ben uzman değilim ama Nietzche'nin yazılarında hiç de Nazi ideolojisine uygun bir "zalim-üstün ırk " yaratmak anlamı çıkarabileceğine de inanmıyordum.