İpek Çetinkaya

İpek Çetinkaya
@Ahsenipek
Hiç bir karşılaşma tesadüf değildir, bunu sakın unutma olur mu?
Reklam
"Kimseyi kırmamak, üzmemek şartıyla, istediğin her şeyi dene. Bir gün çekip giderken, geride ne aklın kalsın, ne de senin yüzünden kırılmış bir yürek," demişti bir keresinde Aylin...
Bela geliyorum demez. Tıpkı aşk gibi……
“İnsanın kavgası kiminle olursa olsun, derdi kendiyle değil miydi?”
“İyi ki beni, seni sevdiğim kadar sevdin...”
Reklam