"İnsanları endişelendiren, üzüntüye boğan günâhkar olmaları değil, başkalarının kendilerinden daha iyi, daha masum olma ihtimaliydi;şehrin kötülerle dolu olduğunu düşünmek onları rahatlatıyor, teselli veriyordu. Maria Magdalena'yı taşlayarak öldürmek isteyen kalabalık, karşılarına geçip de "Günahsız olan ilk taşı atsın! " diye haykıran Nasıralı İsa'yı yok etmeyi daha o an kafasına koymuştu. İsa'yı çarmıha sürükleyen asıl sebep kötülerin önüne dikilip masumiyetin ölümünü ilan etmesiydi. "