Aida

Aida
Aynı göklerde uçarlar, ama karganın dünyası başka, kartalın dünyası başka... Kitabsız bir ömrün nə mənası var?
SDU Azərbaycan dili və ədəbiyyatı İstanbul Üniversitesi İşletme fakültesi
Mersin/Evli
Azerbaycan, 21 Ocak 1983
329 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Gurbet hissi hep babamla birlikte olduğu için yıllardan beri yaşadığı mahalleye bile "sizin mahalle" derdi (ve bu benim canımı sıkardı, çünkü ben bizim mahallenin aynı zamanda babamın da mahallesi olmasını isterdim.
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Anam sık sık "kimin alnına ne yazılmışsa o olur" derdi. Anam bu sözleri söylediğinde ben "acaba benim alnıma ne yazılmıştır, ben kim olacağım, ne kadar yaşayacağım, gerçekten ben de baba olacak mıyım, benim de çocuklarım olacak mı, zaman gelecek benim de saçlarım ağaracak mı?" diye düşünürdüm.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Alıntı
Her adamın arada bir gökyüzüyle başbaşa kalması gerek, göğe bakması gerek... İşte şu yıldızlara bakmalı, şu aya bakmalı... O zaman kendinin ne kadar küçük olduğunu anlar. O zaman başkalarının da ne kadar küçük olduğunu bilir...
Sayfa 39·Kitabı okudu
Alıntı
En çok babama benzemeyi istiyordum, çünkü babamın garip olmasını istemiyordum. Çünkü bana, anamdan çok babama benzersem, babama âh çektiren o garipliği biraz azaltmış olacağım gibi geliyordu.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Alıntı
Ben önceleri bu sohbetlere kulak verince, Fethullah Hatem şairleri hakiki manada, yani pazarda bir kilo incir gibi, yahut dükkânda ceket gibi, ayakkabı gibi satıyor zannederdim.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Alıntı