Belkide gerçekten psikolojimiz bozuk olduğundandır... Yada hayat bizi bu hale getirmiştir... Yok yok. O psikolog becereksizin biridir belkide. Belkide kanatlarımız varda, görebilen yoktur🤣
Hep aynı noktadayım. Güzel bir manzara bakarken bastıgım bokun farkına varan, turistin şaşkın duyguları arasında hayatım. Hayal edin daha iyi anlaşılır oluyor