Kaç genç kız, olanakları sınırlı hayatının bunaltısıyla evden çıkarken ‘’İnşallah başıma bir şey gelir de bir daha dönmem!’’ diye bağırıyor evdekilere biliyor musun?
İlişkiler için gerçekten bir sınır var mı? Varsa da ikinci sınıf sinema eleştirmenlerinin göremeyeceği bir sınır bu. İnsan severken basit sınıflandırmaların sınırlarını değil kendi sınırlarını görür, kendi sınırlarında dolaşır, kendi sınırlarına değer. Benim bildiğim tek sınır bu.