^^V^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Yazılar naçizane şahsıma aittir.
* Baskısı olmayan KEDER-Lİ FENER adlı bir romanım ve AYYUKA isimli kitaplarım bulunmaktadır.
* Kıymetli okuyucularıma muhabbetlerimi sunuyorum.
... Demokrasi diye bir şey yok. Demokratur diye insanların aldatılması var: Sen de bu propagandaya kapılarak: "İyi kötü bunlar idare ediyorlar; CHP'den daha iyidir; iyisi mi AKP'ye yine oyumu vereyim." diyorsun. Gidip Siyonizm'in istediğine alet oluyorsun. Haberin yok!