^^V^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Yazılar naçizane şahsıma aittir.
* Baskısı olmayan KEDER-Lİ FENER adlı bir romanım ve AYYUKA isimli kitaplarım bulunmaktadır.
* Kıymetli okuyucularıma muhabbetlerimi sunuyorum.
Dünya güzel. Dünya güzel ne demek? Dünyanın nesi güzel? İnsanların yüzde kaçı için dünya güzel? İnsanların kocaman çoğunluğu. "Dünya güzel mi, değill mi?" diye düşünmüyor bile, bu dünyada haksızlık yokmuş, açlık yokmuş. zulüm yokmuş, ölüm yokmuş gibi, haksızlığın, açlığın, zulmün ölümün içinde yaşıyor.
Neden kör olduk, Bilmiyorum, belki bir gün nedenini öğreniriz, Ne düşündüğümü söyleyeyim mi sana, Söyle, Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük, Gören körler mi, Gördüğü halde görmeyen körler.