kelebek.

kelebek.
@Alaraaa_
Sen beni görünce mutlu mu sandın, yalandan yüzüme gülen dünyada ? No DM
"Gözler kördür. İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman gerçeği görebilir. "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
''Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzel.''
...Anladım ki bu gülüşü bir daha görmezsem yapamam. Benim için çölde bir kaynaktı gülüşü.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Alıntı
İki damla gözyaşı bile bazen rahatlatıyor insanı.
"Tesadüf dediğimiz hiçbir şey tesadüf değildir aslında."