kelebek.

kelebek.
@Alaraaa_
Sen beni görünce mutlu mu sandın, yalandan yüzüme gülen dünyada ? No DM
Ben her gece yıldızlara Seni sevdiğimi söyleyeceğim Sana asla... Çünkü aramızda dağlar denizler Ve benim o kahrolası gururum var
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sana sarılınca herşey geçecekmiş gibi;
Uzaktan seviyorum seni Yüzüne dokunamadan Ellerini tutamadan Sesini duyamadan Gözlerine bakamadan Kokunu alamadan Boynuna sarılamadan Öyle işte..
Alıntı
Biliyor musun olric benim çok dostum var. - Görüyorum efendim, sırtınızda izleri var..
Alıntı