kelebek.

kelebek.
@Alaraaa_
Sen beni görünce mutlu mu sandın, yalandan yüzüme gülen dünyada ? No DM
Tembelim ben. Öfkemi nefrete dönüştüremeyecek kadar da rahatına düşkün. Kin de tutamam. Unuturum, sıkılırım, Uykum gelir bir kere..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sadece bedenleri, şekilleri, görüntüleri Sevenlere ne yazık! Ölüm herşeyi yok edecek Ruhları sevmeyi deneyin..."
Alıntı
Çünkü insan daima sevdiğiyle sınanır.
1000Kitap
"Uyuyalım.İnsan uyudu mu her şeyi unutur."
"Zeze : acılarım kaç gün sürecek Portuga ? Portuga : en fazla 40 gün. Zeze : 40 gün sonra geçecek mi? Portuga : hayır , alışacaksın."
Alıntı