Aleyna

Aleyna
@Aleymoon
“Bunu gece günlüğüme yazacağım” “Neyi ?” “Ateşten yananın ateşe doymadığını “
Reklam
“Take Hanım”
Şimdiye dek ortaya çıktığımız yerler hep kendinden parlak ve görkemli olmadı mı? Bundan sonra artık hiçbir şey demeden, ne hızlı ne yavaş, tam olması gereken tempoda dosdoğru yürüyelim. Bu yol nereye gidiyor? Bunu büyüyen bir asmayı sormalısın. Asma cevap verecektir: “ Hiç bilmiyorum. Ama güneşe doğru büyüyorum.” Elveda.
Sayfa 142·Kitabı okudu
"Her şey göründüğü gibi olsaydı, eline aldığın deniz suyu mavi olurdu. "
Alıntı
Ama ben bu şekilde acı çekmemeni sağlayacağım. Seni bu kaderden kurtarmama ne engel olucak? Benim de senin yanında durmamı engellemek için bana,bize ne olucak ?
Sayfa 121·Kitabı okudu
Toprak / Hayattaki derin,sakin, katı şeyler…
Ey, kendisinde kaybolmuş kişi Bilmezsin, bedenin sana mezar olmuş Nefsini tanımadıkça, nefsin seni gömer olmuş
Sayfa 66·Kitabı okudu
Reklam