Şimdiye dek ortaya çıktığımız yerler hep kendinden parlak ve görkemli olmadı mı?
Bundan sonra artık hiçbir şey demeden, ne hızlı ne yavaş, tam olması gereken tempoda dosdoğru yürüyelim. Bu yol nereye gidiyor? Bunu büyüyen bir asmayı sormalısın. Asma cevap verecektir:
“ Hiç bilmiyorum. Ama güneşe doğru büyüyorum.”
Elveda.
Ama ben bu şekilde acı çekmemeni sağlayacağım. Seni bu kaderden kurtarmama ne engel olucak?
Benim de senin yanında durmamı engellemek için bana,bize ne olucak ?