Çok güzel bir kitaptı öncelikle, Türk edebiyatına giriş için çok iyi bir seçenek. Orhan Veli bizden biri yani çalışan babamız, abimiz, tanıdığımız herhangi biri. Zaman zaman işsizlik sıkıntısı çekiyor, sevdalanıyor, düşüncelere dalıyor, geçim derdi çekiyor ama her şeye rağmen hayatı, yaşamayı tüm zorluklarına rağmen seviyor. Bu çok önemli bir olay.
Ben hikaye alanında Orhan Veliyi başarılı buldum. Hepimiz onu şair olarak tanıyoruz ama hikayeci tarafı da bir o kadar güzel. En sevdiğim öyküler ''Baharın Ettikleri'' ve ''Denize Doğru'' idi. Akıcı ve bir iki saatte bitecek güzel bir kitaptı...