Okuduğum ilk kişisel gelişim kitabı değildi , ama diğerlerine kıyasla çok çok daha etkili ve ileri seviyede bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Diğerlerinde gördüğüm daha çok birbirilerinden alınan neredeyse birebir aynı paragrafların oluşumuydu. Ama bu kitapta , bu bilgi deposunda gördüğüm ise , tamam gerçekçi ve niteleyici şeylerin daha doğru ve daha uygun dille anlatılmış olduğu. Eğer gerçekten insan hayatında değişikliklerin olmasını istiyorsa bence bu kitabı bi okumalı ve değerlendirmelidir ve bence yazan her şey aslında olması gereken şeylerdir. Keyifle ve sıkılmadan okumanızı tavsiye ederim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Müthiş bir haz ve merakla , kendi hayatımızdan kesitlerin çokluğuyla , kendimizden parçaların bütünüyle ele alındığı , ve aslında herşeyin kendi kendimize yaptığımız ve kendimiz sakladığımız benliğimizle alakalı bir çok şeyin apaçık ortaya serildiği muntazam bir kitap.. Kitapta anlatılan herşeyden , her sayfadan yada her cümleden kendinizden yada etrafımızdaki insanlardan birşeyler bulacağınızdan eminim.. Keyifli okumalar