Sâadet

Kendimi herhangi bir yere ait hissetmiyorum. Ne bir şehre, ne bir ülkeye, ne de dünyaya. Yeryüzüne susmaya gelenler sınıfındanım.
Reklam
Varlığı büyük boşlukları dolduracak mahiyette değildi; fakat yokluğu müthişti...
Savaşın ne kadar kötü bir şey olduğunu anlamak için savaşmak zorunda değiliz… Haziran25/2005 H A Z İ R A N D A Ö L M E K Z O R
Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim.