“Hani bazen edebi metinleri yorumluyor ya eleştirmenler. Yazar burada şunu düşünmüştür diye, böyle kesin kesin konuşuyorlar. Bir bodrum kat var diyelim ki hikâyede, hımm demek ki karakterin bilinçdışına işaret etmek istemiş, falan filan. Abi belki de yazar bunu hiç öyle kurmadı, nereden biliyoruz, herhangi bir yerde söylemiş mi, bir röportajında okudunuz mu, günlüğü var da orada mı anlatmış neyi neden yaptığını”