Ne yapman gerektiğini bilmeden yaşamak, yaşamın içinde kaybolmaktır.
Ben uzun zaman önce kayboldum ve artık yönümü bulmak için çabalamak istemiyorum...
İnsanları ve hayatı ne kadar severiz?
Kendimizi sevdiğimiz kadar.
Peki kendimizi ne kadar severiz?
Kendimizi tanıdığımız kadar.
Peki kendimizi ne kadar tanırız?
Bunu ancak ölümün soluğunu ensemizde hissetiğimizde anlayabiliriz