Eğer bir gün senden vazgeçtiğimi düşünürsen sırrımın hükmü bozulsun o zaman aç bu mektubu;
Benim sırrım sensin, göğüsümün sol tarafında kalp diye taşıdığım şey sensin. Özleminle yaşadığım günler, kokun sindiği için ciğerime çektiğim hava sensin. Şimdi sen söyle ben senden vazgeçebilir miyim? Ben senden hiç geçemedim. Seni sevmeye devam edebilmek için tekrar tekrar sende kaldım senden vazgeçmek kolaydı ben seninle kaldım. Sevdiğim kadını öldürmedim içimde. Ama eğer bugün senden vazgeçmek zorunda kaldıysam. Senden vazgeçmemek için Seni seven adamı yok edip başka biri olmuşumdur. Öldürmüşümdür kendimi. Ama üzülme olsun şairinde dediği gibi "kuş ölür sen uçuşu hatırla"
Sevgili Bilge sana bir mektup yazmış olsaydım sende bana cevap vermiş olsaydın. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı ve konuşamasaydık. Yazmak, anlatmak birbirini seven iki insan gibi konuşmak kaçınılmaz olsaydı ve sana durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım bütün meselerden uzaklaştığım gibi uzaklasmasaydım sende de insanlardan da.