Hiç boks maçına gitmediniz mi? İlk önce bakamayız bile! Sonra birdenbire heyecanlanırız, bir taraf tutarız. Bir an evvel, kafi derecede kuvvetli olmamasına kızarız. Haydi!... deriz, daha kuvvetli! daha müthiş!... deriz ve öyle olmadığı için üzülürüz. Fakat hangimiz o esnada o adamın yerinde bulunmayı isteriz? Hiçbirimiz, değil mi? Bunlar da öyle işte... Mücadeleyi bizim tarafımızdan seyrettiler. ve bizi alkışladılar. O anda çok samimi idiler. Fakat "ringe buyurun!" deyince işler değişti. Burada kendi menfaatleri, emniyetleri var!