2015''te aldım, 2020'de ancak okuyup bitirebildim..
Akıcı dili, üslubu, öyküsü güzeldi. Kitap kaç yıl elimde süründü, belki de evren bitirmeme musaade etmedi. Damağımda olumsuz bir tat bıraktı çünkü. Aklımda kalan şeyse önyargı oldu. Raif Bey'in önyargısı...
Kitaba diyecek lafım yok ama Raif Bey... yabancıyken daha güzeldiniz...