Parmaklarını alın çizgilerimde gezdirdi uzun uzun. Iki kaşımın arasından geleceğine baktı. Sonra kulağımdan ağzıma usulca uzandı:
Biraz uzaklaşacağım senden.
2015''te aldım, 2020'de ancak okuyup bitirebildim..
Akıcı dili, üslubu, öyküsü güzeldi. Kitap kaç yıl elimde süründü, belki de evren bitirmeme musaade etmedi. Damağımda olumsuz bir tat bıraktı çünkü. Aklımda kalan şeyse önyargı oldu. Raif Bey'in önyargısı...
Kitaba diyecek lafım yok ama Raif Bey... yabancıyken daha güzeldiniz...
Kafiye ve uyak.. şiirlerindeki o ritmi hissediyor insan. Dizeleri bestesiyle birlikte yazmış sanki; melodisi okurken kulağı okşuyor.
Ele aldığı konular ve az lafla çok şey anlatması.... bu hissi seviyorum çünkü beni özgür bırakmıştır şair; az lafla çok şey... bu kafamda kendi tezahürümü oluşturmama müsade ediyor.