Bülent SENYÜCEL

Bülent SENYÜCEL
@AngelOak
( Sapiosexual )Okumak ve yazmak arasında mekik dokuyorum. Bir yanım okumaya, diğer yanım yazmaya çekiyor. Yazmanın; okumanın en güçlü yansıması olduğunu düşünüyorum. Haydi gelin! Birlikte hayal zengini dünyalar; inşa edelim mi?
Psikolojik Danışman
Ankara Üniversitesi Lisans
Mersin
Mersin, 4 Nisan
50 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Biz zavallı insanlar, kendi sonlarımıza işte böyle ulaşıyor, dünyaya sonsuz barışı ve mutluluğu, katliamla ve yok ederek getirmeye çabalıyoruz. Üstelik yalnızım. Olacakları düşünmediğim zamanlar, geçmişte olanları ve şimdi artık olmayanları Kartalım'ı düşünüyorum; yorulmak nedir bilmeyen kanatlarıyla, boşluğu döve döve yükselen, yukarıya, güneşine, insan özgürlüğünün alev alev yanan idealine doğru uçan Kartalımı düşünüyorum. Burada boş boş oturup onun yarattığı bu büyük olayı, elim kolum bağlı bekleyemem, ama o, yarattığı büyük olayı görmek için burada olmayacak. Bütün gençlik yıllarım budavaya adadı Kartalım ve bu uğurda hayatını verdi. Bu, onun ellerinin emeğidir, o yaptı.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yalnızlık Yoktur Yüreğini Görebilirsen !
Fikirlerimle bir koza gibi etrafımı çepeçevre sarıyor gibi hissediyorum. Kelebeğin kozasını örmesi gibi ben de hayallerime götürecek yola gidecek en doğru fikirleri üretme direncini halâ gösterebiliyorum. Bir yanım kırıklarla dolu. Güvendiğim ve yanıldığım insanlar sağ olsunlar. Anladım artık iyice anladım. Ben basamakları tırmanmak istiyorsam bunu yalnız başıma yapacağım. Bu gerçeği iyice kabullendim. Artık tüm davetim sadece kendi zihnime ve kalbime. Sadece "İlahi Kudret" var: Tüm benliğimle ve yüreğimle yardım isteyebileceğim... Aslında bu bağlamda yalnızlık yok. Yüreğimi görmüyormuşum ben sadece. Biraz gecikmeli olsa da biliyorum işte...
Ah Bu Ben

Bülent SENYÜCEL

, bir kitap okudu
Puan vermedi·109 syf.·
29 günde okudu
·
2021 13. kitabı
George Orwell
7.6/10 · 1.409 okunma
Merhabalar. Edebiyat, psikoloji, fotoğraf sanatı, kültür ve ekoloji alanlarında paylaşımlarla farkındalık yaratacak ve okurlara konforlu bir okuma ortamı sağlayacak web sayfası açıyorum. Bu sayfada kendi içeriklerinizle yer almayı düşünürseniz bilgi almak için benimle iletişime geçebilirsiniz. Sayfanın web adresini henüz medya duyurusunu yapmadığımdan burada açıklamıyorum. Şu an sayfa için yazarak üretmeyi seven insanlardan bir ekip kurma çabasındayım. Herkese iyi geceler dilerim.