Kitapta bir kabus senaryosu için yazılmış ancak kitabın kendisi okuyucu için kabus olmuş...boş vaktiniz varsa okuyun...ama önermiyorum.(Kitaptaki mesajı anlamadım sanmayın...sadece bu mesajı yazarın anlatamadığınıda kabul etmemiz gerekir...devekuşu olamadım)
genel kültür için muazzam bir kitap felsefenin derin bir hazine olduğunu bu kitap kanıtlıyor.Adeta felsefe geçmişiyle ve tarihle tekrar yüzleşiliyor.okunması faydalı olacak bir kitap...