"tek önemli vakit vardır;İçinde bulunduğumuz o an.O an en önemli vakittir, çünkü sadece o zaman elimizden birşey gelebilir. En önemli kişi,kiminle beraberseniz odur, zira hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez ve en önemli iş iyilik yapmaktır, çünkü insanın bu dünyaya gönderilmesinin tek sebebi budur"
~ Lev Tolstoy