Senden öncesi var elbette
Sonrası da olur muhtemelen
Hayat bu bilinmez
Hadi gel bak içime, uçurumdan daha derin
Öyle bir iz ki bıraktığın
Kolay silinmez
Hatta bizler efendilerimizin işlevini yerine getirirken, küçük efendiler olduğumuzu hayal etmekle görevlendiriliyoruz. Müşteriler, mal sahipleri, patronlar, ebeveynler, kocalar, ögretmenler, bürokratlar, polisler, askerler, terapistler, doktorlar vb. olarak bize biraz yetki verildiğinde olan budur. Bu bize küçük bir telafi ve teselli hissi veriyor çünkü bu şekilde bizden alınan ve bizi ezen tüm gücün en azından önemsiz bir kısmı bize iade ediliyor. Bu ayrıca üzerimizdeki baskıyı ve sömürüldüğümüzü unutmamıza neden oluyor. Ne yazık ki unutmak hepimizi daha sömürülebilir hale getiriyor, sömürülmeye devam etmemize, kazandığımızdan fazlasını kaybetmemize neden oluyor. Bireyler olarak aldığımız küçük güç, kendimizi kolektif olarak iktidara teslim etmemizi sağlıyor. Bizi özgürleştirdiği söylense de aslında bizi hapsediyor.