Gene de bu ''yaşama başlangıç" iyiydi ve beni önümde uzanan yola güçlü ve takviyeli bir biçimde hazırladı, sevmeyi öğrendim. Tutkuyla duyumsamayı ve utanç duymadan ifade etmeyi öğrendim. Görmeyi ve işitmeyi öğrendim. Kişilere ve şeylere özen göstermeyi öğrendim. Her günü yeni bir serüven haline getirmeyi öğrendim. Yaşamdan bir şey almayı bir ayrıcalık ve yaşama kendi benzersizliğimi vermeyi bir sorumluluk olarak öğrendim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan sadece yalnız olabildiği sürece, bütünüyle kendisi olur: Demek ki, yalnızlığı sevmeyen özgürlüğü de sevmez; çünkü insan ancak yalnız olduğunda özgürdür.