Bu denli bir acıyı gömebilmek, onu bir daha hissetmek zorunda kalmayacak kadar derine gömebilmek mümkün müydü? Onu herhangi bir şeyin altına gömebilmek, sonrasında uslu bir oğlan, uslu bir kız olarak yaşamaya devam etmek? Mezarların üstünde yürüyüp aşağı hiç bakmamak?