Asafoğlu

Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gökyüzünü öpmek isterdim Ömür Hanım, gözlerimle değil dudaklarımla. Yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan.
Şiir
Zülâl isimli okura yanıt verildi
Asafoğlu
Gökyüzü de olmak isteyebilirdim değil mi? Kim ne diyebilir ki?
Kendine İyi Bak:)
10/10
·223 syf.··
2020 8. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Temmuz 2020 23:27
Bir şeyler yolunda gitmediğinde, sen kendi yolunda gitmiyorsun demektir. hayat sana armağan edilmişken, sen o armağanı yaşayamıyorsun demektir. toplum, ailen, arkadaşların ya da sevgilin… kendini birilerinin dediklerine göre şekillendirdikçe, kendinden uzaklaştığının farkında mısın? benliğinden, isteklerinden, arzularından kopuyorsun. başka bir sen yaratıyorlar, sen de “o” oluyorsun. özüne in. kendine koş. o zaman sen de düzelirsin, gittiğin yol da. Kendine iyi bak… Her İnsanın yaşantısından bir kesit var bu eserde . Kim okursa okusun mutlaka kendini bulur satırlarında...Konusu güzel ve değişik üstelik sürükleyici ve insan bu eseri okuyunca mutlu oluyor nedensizce...
İlişkiler
Kendine İyi BakArda Erel · İnkılap Kitabevi · 20181,512 okunma
Asafoğlu isimli okura yanıt verildi
Asafoğlu
Tüm eserlerini okudum hocam 🙏 tekrar tekrar okuduğum kitaplardan bitanesi
Kendine İyi Bak:)
10/10
·223 syf.··
2020 8. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Temmuz 2020 23:27
Bir şeyler yolunda gitmediğinde, sen kendi yolunda gitmiyorsun demektir. hayat sana armağan edilmişken, sen o armağanı yaşayamıyorsun demektir. toplum, ailen, arkadaşların ya da sevgilin… kendini birilerinin dediklerine göre şekillendirdikçe, kendinden uzaklaştığının farkında mısın? benliğinden, isteklerinden, arzularından kopuyorsun. başka bir sen yaratıyorlar, sen de “o” oluyorsun. özüne in. kendine koş. o zaman sen de düzelirsin, gittiğin yol da. Kendine iyi bak… Her İnsanın yaşantısından bir kesit var bu eserde . Kim okursa okusun mutlaka kendini bulur satırlarında...Konusu güzel ve değişik üstelik sürükleyici ve insan bu eseri okuyunca mutlu oluyor nedensizce...
İlişkiler
Kendine İyi BakArda Erel · İnkılap Kitabevi · 20181,512 okunma
Asafoğlu isimli okura yanıt verildi
Asafoğlu
Hocam kitaplar sevince daha da güzeldir okuduğum tüm kitaplar hiç kötü değildi. Anlam kazandıran herşey güzeldir ilgimi çekti diyebilirim ☺️