Ayşe Sayım

Dış yüzeyleri ile yaşayan, içleri ise bomboş olan insanları görmek ne acı. Üstelik bu insanlar zamanımızın Sözü geçen kişileri.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biraz çalıştım, kitaplar ve sessizlik. İnsanlardan kaçar oldum, ama buna pişman değilim.
Ruhumdaki çöküntü günlüğümü öldürüyor. Sabahtan akşama dek yorgunum, her şeyi yoruyor beni. Tiyatro oyunum içimde olgunlaştı, ama gerekli gücü bulamıyorum. Günün yarısında uzanıp duş kuruyorum, belki beni tembelleşen de bu tembelliktir, hem de böyle bir zamanda.

Ayşe Sayım

, bir kitabı yarım bıraktı
Nikos Kazancakis
7.9/10 · 20,6bin okunma