Vaveyla

Vaveyla
@AsiRuh26
"Mutluyken hep iyi insan oluruz; ama iyi insan olduğumuzda illa mutlu değilizdir."
Reklam
"İnsanlar en çok kendilerine lazım olan şeyleri başkalarına vermeye pek meraklıdır."
"Bazen insan kendisinde çok mutluyum deme hakkını asla bulamayacak kadar çok acı çeker."
Sayfa 225·Kitabı okudu
" Ne derdi olacak ki bu adamın?" Bak gelmiş altmış yaşına, çoluğu çocuğu evlendirmiş, emekli olmuş, evinde oturuyor. Sağlığı yerinde. Derdi olamaz. Gencecik, hayata yeni başlamış, yirmilerinde daha, ne gördü ki bu dünyada, ne derdi olacak? Yeni evliler. Mutlular. Bugün kazandıklarını bugün yiyorlar. Yarın gibi bir dertleri yok geziyorlar. Her şey güllük gülistanlık. Derdin ne olduğunu nereden bilecekler. Zenginin zengin diye derdi olamaz. Fakirin fakir diye. Gencin genç diye. Yaşlının yaşlı diye. Kime hak lan bu dert dediğiniz şey? Niye sormuyor kimse birbirine derdini? Niye dinlemiyor? ...
"Ben helalliğin ne kadar ağır olduğunu, omuzlarımın çöküşünden biliyorum."
Sayfa 33·Kitabı okudu
Reklam