Bize hiçbir şey yapmadılar, tümüyle bir hiçliğin içine yerleştirdiler,zira bilindiği üzere yeryüzünde hiçbir şey insan ruhuna hiçlik kadar baskı yapamaz
Vicdan muhasebesinden kurtulamayip adelete yonelirken HakKa ulasabilmenin verdigi haz ile aslinda bir Hic oldugumuzu gorebilmemizin en guzel anlatimi ....
Bu nasil bir hayal gucudur ?? Bunlar kesinlikle yasanmisliklardan geliyor olmali
Ayrintilar o kadar ustaca diziliyor ki detaylara bogulmak sanat eserine dosunuyor...