Mehmet ŞAHİN

Mehmet ŞAHİN
@Aslan_bey46
Kibir, yâni kendini büyük görmek, kötü bir sıfattır.
Sayfa 546 - Bedir Yayınları·Kitabı okudu
Din
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
* * * Aşkın Ekim'i Kasım'ı olmaz ki. Ilık bir Nisan sabahında, Ayaz bir Şubat akşamında, Ya da Temmuz güneşinde sevemez miyim seni? Severim, Hem de çok! Cemal Süreya💕 youtu.be/Z2YvbLoPgu4💕
Gönül Makamı
" İnsan bazen en çok kendisinden yorulur."
Akla zarar, kalbe ziyan bir çağdayız...🥀
Söz
"Benim suçum muydu çocukken büyümek zorunda kalmak?"