Sanki onu bir yerde terk etmiş,bırakmış,gitmiş gibi…Seslenin içinize…Kendi adınızı söyleyerek seslenin. “…Neredesin?Ben geldim….”deyin.Kendini yıllar öncesi bir yere mahzunca bırakmış…Şimdi bambaşka birine dönüşmüş hali ile kendi gerçeğinizi arar gibi seslenin…