Sevgili Stefan Zweig yazarımızın kitapta kâh Rahel olup Tanri'yla hesaplaşması, kâh Nuh'un 3.güvercini olup bize dunyanin durumundan haber vermesi, kâh Virata olup daireyi tamamlaması biz okuyucuların bir nebze olsun ukdelerimizi tatmin etmiş bulunmakta.Kitabı şu sıralar Tanrı'yla olan iç hesaplaşma isteği iç güdüsünden dolayı okudum. Beğendim, sonuç olarak başladım yürümeye bir de baktım yine baştayım.