Neden kız 14 yaşında? Adam 90 yaşında abartı genç bir hayat yaşıyor. Mantıksız gibi geldi. 60-70 yaşlarında olsa hadi tamam dicem. Çocuk o kız daha. İçime hiç sinmedi.
Beyazların ne kadar kötü, anlamsız, saçma ve değersiz bir hayat yaşadığını bir kez daha fark ettiriyor. Bir palmiye ağacının bizden akıllı olduğuna kanaat ettim.