Başımı iki yana salladığımda "Yalnız olmadığımı biliyorum," diye fısıldadım, "tek korkum..." Sustum, başka hiç bir şey söyleyemedim.
Devam etmemi bekledi ama tek bir kelime daha söyleyemedim. Sabırla bekledi fakat hiç bir şekilde devam edemediğimi fark ettiğinde "Keşke sustuklarını da bilsem," dedi ağzının içinde ve önüne doğru döndü, "bu çok çaresiz hissettiriyor, kendimi suçlamama neden oluyor."