..,...Ben iyiliği, sadece iyilik olsun diye yapmayı seviyorum. kötülükten kaçınmayı, kötü olmadığım için yapmayı istiyorum. iyi olduğumda birinin bana ödül vermesi yada kötü olduğumda birinin beni cezalandırmasından korktuğum için değil. iyi olmak için bir efendiye ihtiyacımız yok kızım. iyilikte kötülükte içimizde, bizimle beraber doğdu, bizimle beraber yok olacak. önemli olan yaşarken neyi seçtiğin, hemde cennet ödülü veya cehennem cezası olmadan......