Avisam zignec

Avisam zignec
@Avisam

Avisam zignec

, bir kitap okudu
10/10
·152 syf.·
Beğendi
·
2021 6. kitabı
·
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
hiç büyümez...

Neşe Erdoğan

@Neseerdogan
·
Bir kız çocuğunun büyümesi ne zaman biter acaba? İlk adet gördüğünde mi, 18 yaşını doldurunca mı, evlenince mi, saçına ilk ak düşünce mi? Bence hiçbiri değil. Bir kız çocuğu büyümez, kaç yaşına gelirse gelsin asla büyümüş gibi hissetmez kendini. Son nefesini iç arzularla, heyecanlarla dolu bir kız olarak verir.
Sayfa 460·Kitabı okudu
İyilik
..,...Ben iyiliği, sadece iyilik olsun diye yapmayı seviyorum. kötülükten kaçınmayı, kötü olmadığım için yapmayı istiyorum. iyi olduğumda birinin bana ödül vermesi yada kötü olduğumda birinin beni cezalandırmasından korktuğum için değil. iyi olmak için bir efendiye ihtiyacımız yok kızım. iyilikte kötülükte içimizde, bizimle beraber doğdu, bizimle beraber yok olacak. önemli olan yaşarken neyi seçtiğin, hemde cennet ödülü veya cehennem cezası olmadan......
Sayfa 367 - karen'in annesi·Kitabı okudu
Felsefe