Zenginin zengin diye derdi olamaz. Fakirin fakir diye ...Yaşlının yaşlı diye...Gencin genç diye... Kime hak bu dert dediğiniz şey! Niye sormuyor kimse birbirine derdini? Niye dinlemiyor?
Neşe bulaşıcı falan diyorlar yalan Neşe kolanya gibi bir şey ,dokunuyorsun o an ferahlıyorsun sonra uçup gidiyor burnundan, elinden üzerinden...Kasvet öyle değil ama zamk gibi dokunan herkese yapışıyor.