Üzerine konuşulacak bir eksiğinin bulunmadığı, ince detaylarla, tarihi olaylarla, birbirinden farklı karakterlerle süslenen ve başlarda devam ettirmesi zor olsada kitabın yarısından itibaren neler oluyor dedittiren, son çeyreğinde neredeyse tırnakları kemirtirecek, bence 14-15’li yaşlarda okunması gereken ancak benim epey bir geç tanıştığım hatta lisede sıra arkadaşımın masasında sürekli görüp kitapçıda ne alsam diye düşünürken anımsayıp aldığım ve iyi ki aldım dediğim kitap.
Dili, konusu, olay örgüsü her şeyiyle akıyor. Ancak naçizane tavsiyem, sessiz bir ortamda, kafanız rahatken okumanız zira anlaması güç olabiliyor.
Şimdiden iyi okumalar.