Muazzam bir eser, harika bir çalışma.
Kadınlardan ziyade erkeklerin okumasını tavsiye ediyorum. Caner Bey yine ayetlerden yola çıkarak çok mantıklı çıkarımlarda bulunmuş. Kitap hakkındaki en mantıklı yorumu yine kitabın kendisine bırakıyorum .
“ Kitap boyunca, Kuran’ın 7. yüzyılın kadınına hitap ettiği gibi 21. yüzyılın kadınına da hitap ettiğini ama bunu anlamak için din adına üretilmiş kadın karşıtı malzemenin dinle alakasının olmadığının anlaşılmasının önemli olduğunu göstermeye çalıştık. “
Halbuki ne şeytani azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuz, salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç
bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadi var...